Сортиране

Производители

Вид

Ценови диапазон

MISSHA

MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Shea Butter)
НОВ
Описание:  Маска за лице с масло от ший, което хидратира, подхранва и омекотява кожата. Нежната тъкан на ...
3,60 лв.
MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Tea Tree)
НОВ
Описание:  Маска за лице с успокояващ екстракт от чаено дърво, който облекчава кожните проблеми и регулира ...
3,60 лв.
MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Rice)
НОВ
Описание:  Маска за лице с богат на минерали екстракт от ориз, който озарява тена на кожата, подхранва и ...
3,60 лв.
MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Potato)
НОВ
Описание:  🥔  Маска за лице с екстракт от картоф, богат на витамини, който озарява тена на кожата и ...
3,60 лв.
MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Red Ginseng)
НОВ
Описание:  Маска за лице с богат на подхранващи съставки екстракт от женшен, който поддържа кожата жизнена, ...
3,60 лв.
MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Pearl)
НОВ
Описание:  ⚪ Маска за лице с богат на минерали екстракт от перли, който озарява тена на кожата, подхранва ...
3,60 лв.
MISSHA | Airy Fit Sheet Mask (Honey)
НОВ
Описание:   🍯 Маска за лице с екстракт от мед, богат на витамини, минерали и аминокиселини, който озарява тена ...
3,60 лв.

MISSHA

MISSHA  е корейски бранд с по-дълга история от повечето свои конкуренти. Продуктите им отразяват виждането, че вътрешността е по-важна от външността и съдържанието е от основно значение. Компанията се води от философията, че всяка жена заслужава красота. Клиентите са водещи за бранда, който се вслушва в тяхното мнение, нужди и желания. Серията TIME REVOLUTION, пусната на пазара през 2000 г., конкурира продукти на марки като Estee Lauder и SK-II и е стигнала до над 10 милиона клиенти, а друг техен популярен продукт - ВВ-кремът, е продаден в над 100 милиона бр. по цял свят.
MISSHA Изображение

MISSHA  е корейски бранд с по-дълга история от повечето свои конкуренти. Продуктите им отразяват виждането, че вътрешността е по-важна от външността и съдържанието е от основно значение. Компанията се води от философията, че всяка жена заслужава красота. Клиентите са водещи за бранда, който се вслушва в тяхното мнение, нужди и желания. Серията TIME REVOLUTION, пусната на пазара през 2000 г., конкурира продукти на марки като Estee Lauder и SK-II и е стигнала до над 10 милиона клиенти, а друг техен популярен продукт - ВВ-кремът, е продаден в над 100 милиона бр. по цял свят.

Сравнение на продукти