Имате нужда от помощ?
0889515551

Сортиране

Производители

Вид

Ценови диапазон

Цвят

MISSHA

MISSHA MASCURE SHEET MASK - PHA

MISSHA маска за лице с РНА, 28 мл

Описание: Маска за лице с РНА за деликатен пилинг на повърхностния слой на кожата. РНА или поли-хидрокси киселините ...
5,90 лв.
MISSHA MASCURE SHEET MASK - Guaiazulene

MISSHA маска за лице с гуайазулен, 28 мл

Описание: Маска за лице с гуайазулен - естествено синьо съединение на въглерода, което се среща в някои етерични ...
5,90 лв.
MISSHA MASCURE SHEET MASK - Madecassoside

MISSHA маска за лице с мадекасозид, 28 мл

Описание: Маска за лице с мадекасозид - съединение, естествено съдържащо се в азиатската центела. Има стимулиращо ...
5,90 лв.
MISSHA M Perfect Cover BB Cream SPF42/PA+++, 20 ml

MISSHA BB тониран дневен крем SPF42/PA+++, 20 мл

Описание: 3 в 1 тониран дневен крем с отлично покритие, силна UV защита и грижа за кожата. Кремът изравнява ...
13,90 лв.
MISSHA All-Around Safe Block Daily Sun SPF50+ PA++++, 50 ml

MISSHA ежедневен слънцезащитен крем за лице SPF50+, 50 мл

Описание: Сълнцезащитен крем за лице с висока степен на защита и устойчивост срещу намокряне. С лека текстура, ...
29,90 лв.

MISSHA

MISSHA  е корейски бранд с по-дълга история от повечето свои конкуренти. Продуктите им отразяват виждането, че вътрешността е по-важна от външността и съдържанието е от основно значение. Компанията се води от философията, че всяка жена заслужава красота. Клиентите са водещи за бранда, който се вслушва в тяхното мнение, нужди и желания. Серията TIME REVOLUTION, пусната на пазара през 2000 г., конкурира продукти на марки като Estee Lauder и SK-II и е стигнала до над 10 милиона клиенти, а друг техен популярен продукт - ВВ-кремът, е продаден в над 100 милиона бр. по цял свят.

MISSHA

MISSHA Изображение

MISSHA  е корейски бранд с по-дълга история от повечето свои конкуренти. Продуктите им отразяват виждането, че вътрешността е по-важна от външността и съдържанието е от основно значение. Компанията се води от философията, че всяка жена заслужава красота. Клиентите са водещи за бранда, който се вслушва в тяхното мнение, нужди и желания. Серията TIME REVOLUTION, пусната на пазара през 2000 г., конкурира продукти на марки като Estee Lauder и SK-II и е стигнала до над 10 милиона клиенти, а друг техен популярен продукт - ВВ-кремът, е продаден в над 100 милиона бр. по цял свят.

Сравнение на продукти